Όσα αποκάλυψε.
Στην Κύπρο βρέθηκε πρόσφατα η Βίκυ Καγιά για τις ανάγκες της φωτογράφησης του νέου καλοκαιρινού τεύχους της Madame Figaro.
Το γνωστό μοντέλο και παρουσιάστρια, στο πλαίσιο του Q&A, που παραχώρησε, απαντώντας στις ερωτήσεις των αναγνωστών της MF, αποκάλυψε το επάγγελμα που θα ακολουθούσε εαν δεν ασχολείτο με το modeling.
«Πιθανότατα να γινόμουν παιδοψυχολόγος ή δασκάλα, μου αρέσει πάρα πολύ να είμαι ανάμεσα στα παιδιά, μου αρέσει πάρα πολύ να βοηθάω τα παιδιά, να γίνονται πιο χαρούμενα, να βρίσκουν τον εαυτό τους.Κάπου εκεί με τα παιδιά θα ήμουν», ανέφερε η Βίκυ Καγιά.
Δείτε το βίντεο: