Bικτώρια Δέλλα: Ένα μήνα μετά τον θάνατο της μαμάς της αποφάσισε να μετακομίσει στην Κυπρο


Bικτώρια Δέλλα: Ένα μήνα μετά τον θάνατο της μαμάς της αποφάσισε να μετακομίσει στην Κυπρο

Με τις ευχές του μπαμπά της.

Στο νησί μας θα μετακομίσει σύντομα η Βικτώρια Δέλλα καθώς αποφάσισε να αρχίσει τις σπουδές της στην Κύπρο. Ένα μήνα μετά τον θάνατο της μαμάς της, Γωγώς Μαστροκώστα έγινε γνωστό πως θα σπουδάσει Ιατρική και επέλεξε την Κύπρο για να κάνει μία δυνατή αρχή στα επαγελματικά της όνειρα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η οικογένεια Δέλλα - όπως είναι γνωστό — έχει ισχυρούς δεσμούς με το νησί μας καθώς εδώ έχουν δυνατές φιλίες αλλά και τα πιο κοντινά τους πρόσωπα, τους κουμπάρους τους Στάλω και Ανδρέα Ηλία, νονοί επίσης της νεαρής Βικτώριας. Η απόφαση της 18χρονης να μετακομίσει στην Κύπρο είναι και με τις ευχές του μπαμπά της Τραϊανόύ Δέλλα ο οποίος νιώθει μεγάλη ασφαλεία που η μονάκριβη κόρη του θα βρίσκεται σε μία χώρα που θα έχει πρόσωπα εμπιστοσύνης του να τη βοηθούν σε ό,τι χρειαστεί.

Tags βικτωρια δελλα, gossip, showbiz cy,


# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




# Διαβαστε Περισσοτερα




Query time: 0.0417 s (12 Queries.) // Parse time: 0.0140 s // Total time: 0.0557 s // Source: cache

×
×
CLOSE X
CLOSE X
CLOSE X