Πάμε Αιγαίο;

Από τη Μυκόνο, στην Αρχαία Έφεσο και από τη Σάμο, στο ωραιότερο ηλιοβασίλεμα του κόσμου, αυτό της Σαντορίνης, η αιγαιοπελαγίτικη εξερεύνηση με το κρουαζιερόπλοιο Louis Olympia αποτελεί μια ανεπανάληπτη (και οικονομική) εμπειρία για κάθε ταξιδιώτη!

Οι μίνι αποδράσεις, εντός και εκτός Κύπρου, λειτουργούν πάνω μας σαν μια τονωτική ένεση. Μας ανανεώνουν, μας ξεκουράζουν και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε. Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε, τόσο σε οικονομικό όσο και σε ψυχολογικό επίπεδο, το τηλεφώνημα για να συμμετάσχω στην τριήμερη δημοσιογραφική κρουαζιέρα στο Αιγαίο και στο Ηράκλειο της Κρήτης, με το Louis Olympia, με ξάφνιασε ευχάριστα. Με γέμισε θετική ενέργεια και μου χάρισε όμορφες εμπειρίες και εικόνες που θα με ακολουθούν για πάντα. Λάρνακα, Παρασκευή ξημερώματα: αναχωρήσαμε αεροπορικώς για Αθήνα, όπου ένα πούλμαν μας περίμενε για να μας μεταφέρει στο λιμάνι του Πειραιά. Επιβιβαστήκαμε στο επιβλητικό κρουαζιερόπλοιο Louis Olympia και ξεναγηθήκαμε στους μοναδικούς του χώρους, ενώ στη συνέχεια μεταβήκαμε στις καμπίνες μας (οι οποίες δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από τα δωμάτια ενός πολυτελούς ξενοδοχείου). Ένα υπέροχο ταξίδι είχε μόλις ξεκινήσει!
Κοσμοπολίτικος αέρας
Παρασκευή απόγευμα. Πρώτη μας στάση, η πολυσύχναστη Μύκονος! Μπορεί αυτή να μην ήταν η πρώτη φορά που επισκέφτηκα το "Νησί των Ανέμων" (που για καλή μας τύχη εκείνη την ημέρα είχε πλήρη άπνοια), αλλά μια φορά στη Μύκονο ποτέ δεν είναι αρκετή! Περπατήσαμε στα γραφικά στενάκια της Χώρας, στα Ματογιάννια, μπήκαμε στα μικρά μαγαζάκια με τα χειροποίητα αξεσουάρ και σταματήσαμε, λίγο πριν πέσει ο ήλιος, για κοκτέιλ στη μικρή Βενετία. Το βράδυ, δοκιμάσαμε πεντανόστιμες μυκονιάτικες γεύσεις στο μοναδικό Mykonos Theoxenia (www.mykonostheoxenia.com) του Ομίλου Louis και μέλος των Design Hotels of the World, αγαπημένο ξενοδοχείο της Jackie Kennedy.
Ο ελληνισμός τού χθες
Σάββατο πρωί. Το ξημέρωμα μάς βρήκε στο κοσμοπολίτικο Κουσάντασι. Στο φημισμένο παζάρι του θα βρεις από αντίκες, κοσμήματα και χαλιά, μέχρι τσάντες και δερμάτινα είδη. Πρώτη μας στάση το Σπίτι της Παρθένου Μαρίας (λέγεται ότι η Παναγία πέρασε εκεί τις τελευταίες μέρες της ζωής της) στην κορυφή του όρους Bulbul, ενώ στη συνέχεια επισκεφτήκαμε ένα από τα πιο μεγαλειώδη υπαίθρια αρχαιολογικά μουσεία του κόσμου, αυτό της Αρχαίας Εφέσου. Εκεί θα θαυμάσεις την Αγορά, το Ωδείο, τη Βιβλιοθήκη του Κέλσου, την κρήνη του Τραϊανού, την οδό των Κουρητών, το Πρυτανείο, τις κατοικίες των Πατρικίων και το ναό του Αδριανού. Σε κάθε σου βήμα θα συναντήσεις αγάλματα, κιονοστοιχίες, αλλά και επιγραφές με αρχαία ελληνικά κείμενα.
Σαν το παλιό, γλυκό κρασί...
Σάββατο απόγευμα. Μιάμιση ώρα μετά, φτάσαμε στη Σάμο, στο Ανατολικό Αιγαίο. Και μια που το σαμιώτικο κρασί είναι ξακουστό παγκοσμίως, δεν θα μπορούσαμε να μην επισκεφτούμε το Μουσείο Σαμιακού Οίνου, όπου δοκιμάσαμε μια μεγάλη γκάμα γλυκών και ξηρών κρασιών από την Ένωση Οινοποιητικών Συνεταιρισμών Σάμου (ξεχώρισα τις "Ψηλές Κορφές"). Αργότερα επισκεφτήκαμε το μοναστήρι της Παναγίας της Σπηλιανής, το οποίο είναι χτισμένο στην είσοδο ενός σπηλαίου. Η θέα από εκεί είναι ειδυλλιακή. Λίγο πριν αναχωρήσουμε για το πλοίο, καθίσαμε στο Πυθαγόρειο (τόπο καταγωγής του Πυθαγόρα), για παγωμένο καφέ.
Αυθεντική ομορφιά
Κυριακή πρωί. Το πλοίο έδεσε για λίγες ώρες στο λιμάνι του Ηρακλείου στην Κρήτη, όπου και ευθύς αμέσως κατευθυνθήκαμε στο Αρχαιολογικό Μουσείο που βρίσκεται στο κέντρο της πόλης. Πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα μουσεία στην Ευρώπη, με τα εκθέματά του να περιλαμβάνουν αντιπροσωπευτικά δείγματα από όλες τις περιόδους της κρητικής προϊστορίας και της ιστορίας, που καλύπτουν περίπου 5.500 χρόνια, από τη Νεολιθική εποχή μέχρι τους Ρωμαϊκούς χρόνους. Πριν φύγουμε από το Ηράκλειο, καθίσαμε στην κεντρική πλατεία, όπου απολαύσαμε ζεστή μπουγάτσα με κρέμα, πασπαλισμένη με ζάχαρη άχνη και κανέλα!
Before sunset
Κυριακή απόγευμα. Τελευταίος μας σταθμός, το ομορφότερο (κατά τη γνώμη μου) νησί των Κυκλάδων, η σαγηνευτική Σαντορίνη. Ανεβήκαμε στα Φηρά, όπου από διάφορα σημεία έχεις πρόσβαση στα καλντερίμια που οδηγούν στην Καλντέρα, απ' όπου θα απολαύσεις τη μοναδική θέα του ηφαιστείου. Στη Σαντορίνη δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά. Αρκεί να αφεθείς στη μαγεία του νησιού και να περπατήσεις στα ολόλευκα λαβυρινθώδη του στενά. Επιστρέψαμε στο πλοίο και καθίσαμε στο κατάστρωμα, όπου πίνοντας ένα δροσιστικό κοκτέιλ, χαθήκαμε στα ζεστά χρώματα του διασημότερου ηλιοβασιλέματος στον κόσμο.

On board

•     Όλα τα βασικά γεύματα της ημέρας προσφέρονται δωρεάν στους επιβάτες της Louis Cruises.
  •     Δοκίμασε την τύχη σου στο καζίνο το οποίο προσφέρει παιχνίδια ρουλέτας, μπλακ-τζακ, πόκερ και κουλοχέρηδες ("φρουτάκια").
  •     Στα καταστήματα θα βρεις ρούχα, αρώματα, καλλυντικά, κοσμήματα, λιχουδιές και αναμνηστικά δώρα σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές.
  •     Οι θεραπείες σώματος και προσώπου στο Spa Service είναι σίγουρο ότι θα σε κάνουν να αποβάλεις την κούραση και το άγχος της καθημερινότητας!
  •     Υπάρχουν πολλά μπαρ, εξωτερική πισίνα και νυχτερινό κλαμπ με επαγγελματία DJ. Πολλές φορές φιλοξενούνται γνωστά συγκρότηματα και καλλιτέχνες.

Info: Πληροφορίες για τις κρουαζιέρες της Louis Cruises στο τηλ. 77778555 και στο www.louiscruises.com.

Tags αιγαιο, Μύκονος, αρχαια εφεσο, σαμο. σαντορινη, louis olympia

# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

# Διαβαστε Περισσοτερα

Query time: 2.5038 s (253 Queries.) // Parse time: 0.4443 s // Total time: 2.9481 s // Source: database