Το τρυφερό στιγμιότυπο μπαμπά – γιου.
Ο Άγγελος Αυγουστή και η σύζυγός του Μαρία Γεωργίου, υποδέχθηκαν πέρυσι το καλοκαίρι στη ζωή τον πρώτο καρπό του έρωτά τους, τον γιο τους, Αντώνιο.
Ο τραγουδιστής πρόσφατα πραγματοποίησε live εμφάνιση στο καλοκαιρινό event του Art by Art Hairsalon, του πολύ καλού του φίλου και ιδιοκτήτη του χώρου Ραφαέλλου Κώστα, έχοντας μαζί του την ομορφότερη παρέα.
Στην αγκαλιά του τραγουδιστή βρισκόταν ο γιος του ενώ εκείνος τραγουδούσε και «έντυσε» μουσικά το event για τον ένα χρόνο λειτουργίας του ανανεωμένου κομμωτηρίου. Δείτε πιο κάτω το σχετικό στιγμιότυπο που εντοπίσαμε στα social media: