«Eίχα χάσει παιδί γιατί ήμουν σε τοξική σχέση» - Η εξομολόγηση γνωστής ηθοποιού της κυπρριακής τηλεόρασης [βίντεο]


«Eίχα χάσει παιδί γιατί ήμουν σε τοξική σχέση» - Η εξομολόγηση γνωστής ηθοποιού της κυπρριακής τηλεόρασης [βίντεο]

«Λέω καλύτερα που δεν έφερα ένα παιδί στον κόσμο που πιθανότητα θα είχε προβλήματα».

Καλεσμένη στο τελευταίο επεισόδιο της εκπομπής, «Sunday Night», βρέθηκε η Εμμανουέλα Χαραλάμπους.

Η γνωστή ηθοποιός της κυπριακής τηλεόρασης, που γνωρίσαμε καλύτερα μέσα από τη συμμετοχή της στη σειρά, «Ελένη η Πόρνη», αποκάλυψε, σε μια σπάνια συνέντευξη που παραχώρησε στην Χριστιάνα Αριστοτέλους, το γεγονός, πως έχασε ένα παιδί.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χαρακτηριστικά, ανέφερε τα εξής: «Είχα μια άσχημη εμπειρία με μια παρελθοντική τοξική σχέση. Έχω χάσει ένα παιδί, λέω καλύτερα που δεν έφερα ένα παιδί στον κόσμο που πιθανότητα θα είχε προβλήματα. Υπήρχε μεγάλο θέμα με τον συγκεκριμένο άνθρωπο, ήταν πολύ τοξική σχέση[...].

Δείτε το βίντεο [01:00:00]

Tags εμανουελα χαραλαμπους, διασημοι, gossip, showbiz, celebrities,


# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




# Διαβαστε Περισσοτερα




Query time: 0.0719 s (13 Queries.) // Parse time: 0.0245 s // Total time: 0.0965 s // Source: cache

×
×
CLOSE X
CLOSE X
CLOSE X