Δες τι έκανα στο πρόσφατο ταξίδι μου στη Μάλτα

Όλα τα μέρη που επισκέφθηκα!

Το τριήμερο που μας πέρασε ταξίδεψα στη Μάλτα, το νησί των Ιπποτών, για τις ανάγκες των γυρισμάτων της εκπομπής Travel Time, με παρουσιαστή τον Χάρη Αριστείδου, η οποία κάνει πρεμιέρα στο ΣΙΓΜΑ το Σάββατο 21 Μαρτίου στις 19:30.  Σίγουρα δεν πήγα μόνη! Συνταξιδιώτες μου ήταν άνθρωποι που αγαπώ και γνωρίζω εδώ και χρόνια και αυτό έκανε το ταξίδι ακόμα πιο ωραίο.

Με το που φτάσαμε στο αεροδρόμιο της Λάρνακας μας περίμενε όλη η ομάδα του Pluton Travel για να τακτοποιήσουμε τα πράγματα μας και να γνωριστούμε με τους υπόλοιπους συνταξιδιώτες μας. Φυσικά από εκεί δεν έλειψε λεπτό ο κύριος Αντώνης, ο οποίος ταξίδεψε μαζί μας. Το μόνο σίγουρο είναι ότι σε κάθε μου ταξίδι στην παρέα μου είναι και ο αγαπημένος μου φίλος Mickey. Αναρωτιέσαι από που πήρα την ταξιδιωτική μου βαλίτσα; Θα σου πω… από τα καταστήματα Costas Theodorou φυσικά!

Φτάνοντας λοιπόν στη Μάλτα κάναμε την πρώτη μας ξενάγηση στο κέντρο του νησιού, συγκεκριμένα στο χωριό Μόστα, όπου επισκεφθήκαμε τον ιερό ναό Της Κοιμήσεως της Παναγίας που έχει τον τρίτο μεγαλύτερο ανυποστήρικτο τρούλο σε όλη την Ευρώπη. Αυτό που αντικρίσαμε ήταν απλά φανταστικό.

Συνεχίσαμε στην παλιά πρωτεύουσα Μεδίνα ή αλλιώς “η σιωπηλή πόλη” όπου στα δρομάκια της πόλης είχαν γυριστεί μερικές σκηνές από τη σειρά “Game of Thrones”, της πρώτης σεζόν. Εάν έχεις παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη σειρά σίγουρα θα κατάλαβες τώρα για το πόσο γραφικά ήταν τα δρομάκια εκεί, αν όμως δεν είδες κανένα επεισόδιο (σε νιώθω επειδή είμαι και εγώ μία από αυτούς που δεν παρακολούθησαν ποτέ τη σειρά) σου δείχνω μερικές φωτογραφίες από αυτές που έβγαλα για να καταλάβεις αυτά που έγραψα πιο πάνω.

Τη δεύτερη μέρα πήγαμε στην πρωτεύουσα του νησιού, Βαλέτα, όπου εκεί τα περισσότερα κτίρια χρονολογούνται γύρω στα τέλη του 16ου αιώνα. Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε το χωριό της βιοτεχνίας, όπου εκεί είδαμε τους τεχνίτες να επεξεργάζονται το γυαλί.

Τελευταία μέρα περιπέτειας και αναχωρούμε με το καράβι για το νησί Γκόζο, όπου εκεί είχαμε πολλά να δούμε και να μάθουμε. Κάτι που μου έκανε εντύπωση ήταν τα παραδοσιακά εδέσματα της Μάλτας όπως το λικέρ από φραγκόσυκο αλλά και από χαρούπι, την τυρόπιτα με ρικότα τυρί αλλά και τις διάφορες σπιτικές μαρμελάδες που δοκίμασα.

Το καλύτερο, μας το κρατάγανε για το τέλος! Το χωριό του Ποπάι φυσικά, όπου γυρίστηκε η ομώνυμη ταινία του 1980 με τον Robin Williams. Δεν μπορώ να αποτυπώσω αυτό που είδα και ένιωσα με το που αντίκρισα τα πρώτα σπιτάκια του χωριού γι’ αυτό καλύτερα να πάρεις μία γεύση από τις φωτογραφίες που έβγαλα. Εκεί ένιωσα να γίνομαι ξανά παιδί!

Όλες τις ημέρες που παρέμεινα στο νησί παρατηρούσα γενικότερα τους ανθρώπους για να κατανοήσω την κουλτούρα τους. Πολλά ήταν αυτά που είδα και άκουσα αλλά θα σου πω τι είναι αυτό που μου έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση. Οι Μαλτέζοι δεν βγαίνουν έξω από τα σπίτια τους εάν δεν έχουν κάτι συγκεκριμένο να κάνουν. Τώρα θα αναρωτιέσαι για ποιο πράγμα μιλάω… Μιλάω για το γεγονός ότι σχεδόν όλα τα σπίτια έχουν εσωτερική αυλή με αποτέλεσμα όλοι να είναι “κλεισμένοι” μέσα, άρα κανείς δεν είναι έξω στο δρόμο ή στα μπαλκόνια τους.

Κλείνοντας θέλω να πω ότι το συγκεκριμένο ταξίδι ήταν μια εμπειρία καθώς γνώρισα μία νέα κουλτούρα, καινούργιους ανθρώπους και ήρθα πιο κοντά με τους ανθρώπους που ήδη ήξερα.

Υ. Γ.  Εάν θέλεις να γνωρίσεις την κάθε γωνιά του νησιού, πάρε μαζί σου άνετα παπούτσια, κυρίως αθλητικά, γιατί θα περπατήσεις πολύ.

Love,

K. xx

Tags Κλέλια Γιασεμίδου, μαλτα, Ταξιδι, pluton travel, blog, BLOGGER, showbiz, gossip, celebrities, showbiz κύπρος, διασημοι

# ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

# Διαβαστε Περισσοτερα

Query time: 1.7949 s (249 Queries.) // Parse time: 0.4032 s // Total time: 2.1982 s // Source: database